خريد بليط هواپيما در زمان هاي متفاوت

۱۳ بازديد

بهترين زمان خريد بليط هواپيما براي كساني كه هميشه چمدان هايشان براي سفر بسته است، چند ساعت قبل از پرواز در مقصد مورد نظر است. چون در اين چند ساعت، ايرلاين ها و شركت هاي فروشنده بليط خارجي ارزان قيمت ، تا جايي كه توانسته اند، با قيمتهاي پيشنهادي خود، بليط هايشان را كم و بيش به فروش رسانده اند و تا حدي از اين بليط ها، به فروش نرسيده است كه بايد تا قبل از فرا رسيدن زمان حركت هواپيما، به هر روش و ترفندي كه شده، اين ظرفيت تكميل شود.

هرساله خريد بليط هواپيما اينترنتي از تيك بان ، درحال بروز رساني امكانات و خدمات قابل ارائه به مشتريان عزيزمان هستيم. روزانه، ليستي از بهترين آفرهاي قيمتي پروازها،از بليط هواپيما ارزان هتل ها و تورها را جمع آوري و در سايت تيك بان  قرار مي دهيم. و بصورت هفتگي، در حال آناليز ليست هاي پروازي، هتل ها و تورهايمان، بر اساس محبوبيت و ميزان فروش هستيم تا بتوانيم بهترين ها را به مشتريانمان عرضه كنيم.

تيك بان هرساله و بر اساس ميزان فروش خود در مناسبت هاي مختلف و ليست پرفروش ها، اقدام به ايجاد آفرهاي مناسب و بصرفه به جهت رفاه حال مشتريانش مي كند به طور مثال براي بليط هواپيما كيش و هميشه سعي ما بر اين بوده كه بهترين ها را ارائه نماييم. قصد داريم در اين مقاله و مقالات ديگر، از اين سوال مهم، بحث به ميان آوريم كه بهترين زمان سفر به مناطق مختلف به طور مثال استانبول و تهيه بليط ارزان استانبول و نيز بهترين مكان ها در فصول مختلف سال كجاست و اينكه كي مي توان بليت هاي با قيمت هاي مناسب تهيه كرد؟

بهترين زمان خريد بليط هواپيما استانبول ، براي كساني كه هميشه چمدان هايشان براي سفر بسته است، چند ساعت قبل از پرواز در مقصد مورد نظر است. در اين زمان مي توان انتظار داشت كه بهترين شرايط خريد براي مسافران فراهم گردد اين به اين خاطر است كه لحظاتي ايجاد مي شود كه مي توان سريعترين زمان براي خريد را انجام داد اين موضوع مي تواند براي بليط قطار نيز اتفاق بيفتد.

در اين مقاله، قصد داريم با 5 توصيه و پيشنهاد، به شما كمك كنيم تا بتوانيد ازين موقعيت ها، نهايت استفاده را ببريد.

1.        زماني كه اقدام به خريد مي كنيد؛ اهميت فراوان دارد.

مي توانيد با مراجعه به برخي از سايت هاي فارسي و انگليسي كه رزرو هتل هم دارند، كه جداول و نمودارهاي روند افزايش يا كاهش قيمت ها را اواخر هر هفته يا هر 14روز يكبار نشان مي دهند؛ از اين روند و اينكه كدام پروازهاي بالاترين كاهش را داشته، آگاهي يابيد. اين نمودارها، بسيار مي تواند كمك كننده باشد. زيرا بهترين زمان خريد در هر پروازي را نشان مي دهد.

2.        در انتظار پايين آمدن قيمت ها بودن، يك انتظار بيهود و بد است.

بليط اتوبوس همانطور كه در پيشنهاد اول مطرح شدنيز جاي خود را دارد؛ بجاي اينكه در انتظار پايين آمدن قيمت پرواز موردنظر خود، يكسره سايت ها را چك كنيم و نتيجه نگيريم؛ بهتر است با بررسي نمودار افزايش و كاهش قيمت ها، در زوز و ساعت مقرر به اين سايت ها مراجعه و بليط مور نظر خود را تهيه كنيم.

3.        بلافاصله پس از قرارگيري قيمت پرواز ها در ليست، اقدام به رزرو آن نكنيد.

 اجازه دهيد كمي از اعلام قيمت ها بگذرد. كمي قيمتها متعادل شود. سپس براي خريد اقدام نماييد. حتي اگر بر اساس آناليز قيمت ها، وارد سايت خريد بليط شده ايد.

4.       هميشه سعي كنيد تا حداقل 3ماه قبل از سفر خود، اقدام به جستجوي اطلاعات درباره مقصد خود كنيد.

  سپس با بازديد برخي از سايت هاي ارائه دهنده خدمات گردشگري و بررسي امكانات و قيمت هاي آنها، بهترين آنها از لحاظ امكانات و قيمت را انتخاب نماييد و با بررسي نمودار قيمت هاي آن شركت، زمان مراجعه دقيق مراجعه به آن سايت، بر اساس نمودار ارائه شده و زمان سفر خود را بيابيد.

5.      در كشور ما، چون چند تعطيلي بزرگ وجود دارد، بر همين اساس، چندين پيك پروازي وجود دارد كه عمدتاً قيمت ها در اين تاريخ ها بالاست. مخصوصاً چندد روز قبل از پروازها و حتي چند ساعت قبل از پروازها.

پيشنهاد ما اينست كه سعي كنيد در اولين روزها و ساعت هاي اعلام پروازهاي اين مناسبت ها، اقدام به خريد نكنيد. بلكه اجازه دهيد كمي قيمت ها متعادل گردد. سپس اقدام به خريد نماييد. پيشنهاد  اينست كه مثلا اگر قرار است شب عيد نوروز، به سفر كيش برويد، اين سفر را با يك روز تاخير، در روز اول عيدنوروز انجام دهيد. مطمئناً قيمت هاي اعلامي در سايت و ايرلاين ها، به مراتب مناسب تر از شب عيد نوروز است.  

 

منبع: خريد اينترنتي بليط هواپيما تيك بان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.