تهيه بليط هواپيما براي سفر با هدف هاي متفاوت

۱۲ بازديد

در اين مقاله به ترفندهايي براي خريد بليط هواپيما ارزان قيمت اشاره كرده ايم با ما همراه باشيد .

از مزاياي موتورهاي جستجو استفاده كنيد

موتورهاي جستجو براي مقايسه قيمت‌هاي شركت‌هاي مختلف بسيار عالي هستند. نكته جالب اين است كه معمولاً درصدي از هزينه را به خاطر تبليغي كه براي شركت‌هاي هواپيمايي مي‌كنند به قيمت بليط اضافه مي‌كنند. توصيه‌اي مفيد: سراچه‌هايي را چك كنيد كه درصدي به مبلغ اصلي بليط اضافه نمي‌كنند تا بتوانيد در تهيه بليط خارجي ارزان قيمت هواپيما موفق عمل كنيد.

زمان خريد بليط را بدانيد

از يك لوكيشن قلابي استفاده كنيد.

 

برخي شركت‌هاي هواپيمايي با توجه به مكاني كه بليط‌ها از آن خريداري مي‌شود قيمت‌هايشان متفاوت است. بنابراين قيمت بليط‌ها بر اساس جايي است كه از آن بليط را مي‌خريد. اين مورد بيشتر براي بليط‌هاي داخلي صدق مي‌كند، مثلاً بليطي از بانكوك به يانگمي. اگر اين بليط را از آمريكا بخريد، خيلي گران‌تر خواهد بود نسبت به اينكه آن را از تايلند بخريد. با يك ترفند هك ساده اينترنتي براي خريد بليط هواپيما اينترنتي از تيك بان از اين مسئله جلوگيري كنيد : به‌راحتي مي‌توانيد لوكيشن كشور خود را در وب‌سايت شركت هواپيمايي تغيير دهيد. بعضي‌اوقات با اين كار زبان سايت هم‌تغيير مي‌كند و برخي اوقات هم‌تغيير نمي‌كند. اما بايد بدانيد كه مترجم گوگل را براي همين مواقع ساخته‌اند! شما مي‌توانيد اطلاعات بيشتري را در مورد تغيير دادن لوكيشن و همچنين تعيين قيمت بليط‌ها پيدا كنيد مي‌توانيد راه‌هاي تهيه بليط هواپيما ارزان را هم امتحان كنيد.

 به دنبال معامله باشيد

در وب‌سايت‌ها مختلف ثبت‌نام كنيد تا  تخفيف‌ها را به اطلاع شما برسانند.به طور مثال براي تهيه بليط ارزان استانبول ، Airfare Watchdog منبعي عالي است كه شمارا از پروازهاي ارزان در مسيرهايي مشخص كه به آن علاقه‌مند هستيد مطلع مي‌سازد. شما همچنين مي‌توانيد تنظيمات آن را به نحوي تغيير دهيد كه شمارا از هر پروازي كه از شهرتان خارج مي‌شود مطلع سازد! حتماً به‌سرعت اين كار را انجام دهيد چراكه آن‌ها مي‌خواهند هرچه سريع‌تر بليطشان را بفروشند و اين نشانگر دانش شما از مبحث زمان خريد بليط ارزان است. ضمنا براي تهيه بليط هواپيما كيش كه يك سفر داخلي محسوب مي شود مي توانيد آن را از سايت ما به صورت آنلاين تهيه كنيد.

شبكه‌هاي اجتماعي

همه‌روزه ايرلاين هاي بيشتر و بيشتري از مزاياي شبكه‌هاي اجتماعي براي گسترش سرويس هاي اينترنتي خود مانند، نرخ‌ها، تبليغات و معاملات دوسر سود استفاده مي‌كنند. حتماً در خبرنامه ايميلي آن‌ها و همچنين توييتر و فيس‌بوك اين شركت‌ها عضو شويد تا هميشه از جديدترين اخبارشان مطلع باشيد.

فرودگاه هاي ديگر را هم چك كنيد

 شركت‌هاي هواپيمايي معمولاً براي پروازهايشان به فرودگاه هاي كمتر شناخته شده نرخ ارزان تري دارند. بنابراين اگر بليط‌هاي فرودگاه مقصدتان خيلي گران است فرودگاه هاي نزديك و كوچك تر را هم چك كنيد.

 تركيب هاي مختلف را امتحان كنيد

خريد يك پرواز مستقيم به مقصدتان شايد گران‌ترين بليط را براي شما رقم بزند به طور مثال براي بليط هواپيما استانبول اگر مي خواهيد در خرج كردن پولتان صرفه جويي كنيد، مسيرهاي جايگزين را كه ممكن است يك يا دو توقف در طول سفرتان داشته باشند انتخاب كنيد. برخي اوقات خريدن پروازهاي يك طرفه در روزهاي مختلف به سمت مقصدتان مي تواند ارزان تر از پروازهاي پشت سر هم تمام شود. من هميشه پروازهايي با دو توقف در مسير به جاي يك توقف را چك مي كنم كه اگر ارزان تر بود آن‌ها را انتخاب كنم و در زمان توقف هم شايد مقصدي جديد در سفرم تجربه كنم. تاريخ بازگشت تان را نمي دانيد؟ عموماً پروازهاي مستقيم گران‌تر از پروازهاي رفت و برگشت هستند. اگر تاريخ بازگشت تان را نمي دانيد يك بليط رفت برگشت بگيريد و از ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلاري كه صرفه جويي كرده ايد براي عوض كردن تاريخ برگشتتان استفاده كنيد. توصيه‌اي مفيد: اگر مي خواهيد دو بليط در روزهاي متفاوت بگيريد سعي كنيد هر دو پرواز را با يك بليط بگيريد حتي اگر بليط تان رفت وبرگشت نيست. اين موضوع مي تواند در رزرو هتل شما و كاهش هزينه هاي شما مفيد باشد.

هزينه هاي مازاد را در نظر بگيريد

قبل از خريد كردن مطمئن شويد تمام هزينه هاي مازاد درنظر گرفته شده باشد. يكي از مواردي كه مي توان آن را در نظر گرفت اين است كه برخي شركت‌هاي هواپيمايي علاوه بر فروش بليط هواپيما اقدام به فروش بليط قطار مي كنند. اين موضوع مي تواند به صورت پكيجي براي يك سفر در نظر گرفته شود. همچنين برخي ديگر از شركت هاي هواپيمايي مبالغ اندكي را براي خدمات اضافي مانند صندلي‌هاي به خصوص، وعده هاي غذايي، چمدان، فضاي اضافي براي پا و چيزهاي ديگر به مبلغ اصلي اضافه مي‌كنند. براي مثال اگر ايرلاين الف بليطي را با قيمت ۱۵۰ دلاري و ايرلاين با همان بليط را با قيمت ۲۰۰ دلار مي فروشد، اما شما خريد صندلي ها و چك كردن چمدان‌ها را از ايرلاين الف انجام داديد. شما در انتها بايد نسبت به ايرلاين هاي ديگر مبلغ بيشتري را پرداخت كنيد. اين موضوع مي تواند براي ترنسفر شما از فرودگاه نيز لحاظ شود. اما مطلبي كه در اين بين وجود دارد برخي از مسافران علاقه به سفر با اتوبوس دارند كه اين موضوع نيز در شركت فراهم شده است براي تهيه بليط اتوبوس مي توانيد از سايت ما استفاده كنيد.

ليست اشياي ممنوعه در پرواز

براي رعايت اصول ايمني و امنيتي، محدوديت‌هايي براي حمل بعضي از اشيا توسط مسافران وجود دارد. ورود اشياي زير به هواپيما، هم در بخش بار و هم كابين ممنوع است:

– انواع مواد آتش‌زا، منفجره و سريع‌الاشتعال

– انواع كپسول و اسپري‌هاي شيمياييِ تحت فشار مانند گاز اشك آور، بيهوش كننده، دفاع شخصي و گاز مايع

– انواع مواد اسيدي و خورنده مانند اسيد، سركه و…

همراه بردن وسايل زير به داخل كابين هواپيما ممنوع است:

– انواع سلاح‌هاي گرم شامل سلاح‌هاي نظامي، شكاري و ساچمه‌زن

– انواع فشنگ جنگي، شكاري و ورزشي

– انواع اشيا و ابزار برنده مانند تيغ موكت‌بري، بطري، شيشه، چاقو، دشنه، قيچي، ناخن‌گير، تيغ جراحي، پنجه‌بوكس، تيغ تراشي و اشياي مشابه

– انواع ابزار مانند پيچ گوشتي، آچار، چكش، سيم، طناب و…

– انواع اسلحه‌هاي اسباب‌بازي كه شبيه اسلحه‌ي واقعي باشند.

 

منبع : خريد اينترنتي بليط هواپيما تيك بان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.