شرايط تهيه بليط هواپيما تحت اينترنت

۷ بازديد

يكي از مشكلات هميشگي براي من و شمايي كه اهل سفريم فكر كردن به مقدمات سفر است.  به طور مثال براي سفر به استانبول بايد بليط رفت و برگشت استانبول چارتر را تهيه نمود كه بتوان هزينه هاي جانبي سفر را كاهش داد. همچنين چيزهايي مثل چمدان بستن، برنامه‌ريزي، فكر كردن به كارهايي كه قرار است در طول سفر بكنيم و مثل رزرو هتل يا خريد بليط هواپيما . دوست داريم از همان‌جايي كه نشسته‌ايم و با چند كليك ناقابل همه اينها را در كسري از ثانيه انجام دهيم بدون اينكه مجبور باشيم متحمل زحمت زيادي شويم يا مجبور باشيم از اين سر شهر به آن سر شهر برويم.  دوره دوره آسان شدن كارهاست و ما هم آدم هايي هستيم كه وقت سرخاراندن نداريم.

 

تا همين چند وقت پيش با شركت ما ميشد تنها رزرو آنلاين هتل در ايران و استعلام قيمت بليط هواپيما را انجام داد. اما از آنجايي كه يكي از هدف‌هاي شركت ما اين است كه همه چيز سفر را به صورت آنلاين پوشش دهد و كاري كند كه سفر رفتن كاري آسان شود در اين دو سال گسترده‌تر شده و  خدمات ديگري را هم به خدمات پيشين اضافه كرده، مثل رزرو هتل ، خريد بليط قطار در ساير نقاط دنيا و خريد بليط هواپيما كه مثل فرزندي نورسيده تازه به خانواده اضافه شده.

شركت به خوبي مي‌داند كه با وجود ده‌ها شركت هواپيمايي آنلاين و غيرآنلاين رقيبانش در اين عرصه كم نيستند اما با تضمين ارائه بهترين خدمات و پشتيباني ۲۴ ساعته سعي دارد از اين عرصه نيز سربلند بيرون بيايد.

در بخش پرواز شركت ما كه در حال حاضر بليط خارجي و پروازهاي داخلي‌ را ارائه مي دهد، ما با ۱۴ شركت هواپيمايي همكاري مي‌كنيم و به مقصد همه شهرهايي كه داراي فرودگاه هستند پرواز داريم. قيمت‌ها و قوانين‌مان مثل ساير شركت‌هاست، اما يكي از مزيت‌هايمان دانلود بليط موقع خريد است. چند كليك مي‌كنيد و بليط در دستتان است. ديگر نه نياز به مراجعه به ايميل داريد و نه لازم است اس‌ام‌اس‌تان را چك كنيد، همه چيز در دستان شماست.

اما كار ما در بلاگ چيست و چه كاري مي‌خواهيم در زمينه پرواز انجام دهيم؟

مي‌خواهيم درباره هرچيزي كه مربوط به پرواز و خريد بليط هواپيماست به شما بگوييم. از رمز و رازهاي پرواز با هواپيما و خريد بليط ارزان و جاهايي كه مي‌توانيد با هواپيما به آنها سفر كنيد، حرف بزنيم. ما با شما سوار هواپيما مي‌شويم، كنارتان مي‌نشينيم و از پنجره هواپيما همراه با شما ابرها را تماشا مي‌كنيم و از كوچكتر شدن آدم‌ها و خيابان‌ها و ماشين‌ها از اين بالا و اوج گرفتن ذوق مي‌كنيم.

منبع:  خريد اينترنتي بليط هواپيما تيك بان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.